• Köp nu - betala i slutet av Oktober!
  • Snabba leveranser!

VANLIGA FRÅGOR/FAQ

 

- Kommer ni att få in det här plagget/storleken igen?

Ja, i vissa fall. Vissa produkter i vårt utbud är återkommande produkter. Kontakta gärna vår kundtjänst med specifik artikel så kollar vi upp detta.


- Jag har inte fått någon orderbekräftelse, har min order gått igenom? 

När du har lagt en order får du direkt en preliminär orderbekräftelse via mail som bekräftar att din order har gått igenom. Har du inte fått någon sådan har det antagligen blivit fel någonstans eller så har du angett fel e-mailadress. Var alltid noggrann när du anger din e-mailadress eftersom du annars missar all information runt din order.


Jag har inte fått någon SMS-avisering, hur kan jag spåra och hämta ut mitt paket?

Aviseringarna skickas alltid ut via SMS till det mobilnummer du angivit i din beställning. Brevavisering skickas först vid tredje försöket och därför är det jätteviktigt att du anger rätt mobilnummer. Har du inte fått någon SMS-avisering kan du ändå följa din order från länken ”Spåra försändelse” i din slutgiltiga orderbekräftelse. För att hämta ut ditt paket utan aviseringen behöver du enbart kollinummer och legitimation.


- Har ni tagit emot min retur, jag har inte hört något än?

Så snart vi mottagit din retur kontaktar vi dig via mail med informationen om att returen är mottagen. När din retur är administrerad kommer du att få ytterligare bekräftelse via mail, denna gång med underlag om att returen är administrerad. Administreringen sker vanligtvis 4-7 arbetsdagar efter det att vi mottagit din retur.


- Ni har skickat mig fel vara, varför och vad gör jag nu?

Alla beställningar hanteras manuellt och tyvärr händer det att det blir fel ibland, men vi arbetar ständigt för att bli bättre och för att erbjuda dig den bästa servicen vi kan. Har du blivit felexpedierad är vi mycket ledsna för detta och skickar dig den ursprungliga varan. Kontakta kundtjänsten så löser vi detta så snabbt och smidigt som möjligt.


- Rabattkoden jag angivit svarar som "Ogiltig kod", varför?

Om koden är giltig men ändå inte går igenom beror det förmodligen på att produkterna i din varukorg inte ingår i rabatten. Ett vanligt exempel på detta är redan nedsatta varor som sällan omfattas av ytterligare rabatter.